Morgonstund har guld i mun

Goddag och Godmorgon Medborgare! Jag skulle somsagt se på Oscars galan igår natt..... Det gick inte så bra. Sändningen började klockan 11 men själva galan började 2 om jag inte misstar mig. jag höll på att bli galen eftersom det vart Paus hela tiden och pga det så somnade jag också. Tänkte att jag bara ska blunda i pausen en liten stund. Yeah right.. Slockade som en sten innan röda mattan var klar.
Det som jag såg dock var intressant och spännande. Jag måste bara säga att jag älskar Tim Gunn. Ni som inte vet vem det är så är det den sköna mannen i project Runaway.
.
Nu ska jag inte babbla så mycket mer, utan jag ska ut och ta min morgonluft och kaffe. Solen skiner idag. Det glädjer mig. Vad ska man göra som en dag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0