Fullsmäckad dag

Mycket på gång nu. Imorgon (eller idag rättaresagt) Ska jag först till Morsans jobb och hämta ut mitt CV, (eftersom vi har brist på skrivare).. Sedan till Stan och ha möte med min Jobbcoach för att gå igenom CVt. Sedan ska jag sola för att få lite färg till Frankrike.. Sedan till Skämtaffären och eventuellt inhandla en mask som jag ska använda till ett foto (om jag hinner panikfotografera det). Måste skicka ansökan till Fotoskolan Senaste den 15 och jag har så mycket efter idag så jag måste skicka in den idag.
Sedan vid 17 tiden sticker jag med jocke samt mormor till min stuga för att fixa, trixa och packa upp till min 20 års fest som ska vara där, Den 15onde.
.
Har även en glad nyhet, men det tar jag en annan dag, eventuellt imorgon när jag nu får tid.
.
Så ser morgondagens/dagens schema ut.
.
Nedan är 2 (troligen) av mina 10 ansöknigsprover jag ska använda när jag ansöker till Skolan.
Vad tycker ni?
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0