Här är jag.

Och vilken tur vi har haft med vädret idag i Sundsvall. SMHI hade sagt att det skulle bli 16 grader idag.  Vi var inte långt ifrån. 14 grader varmt. Det är det varmaste vi varit med om här i Sundsvall detta år. Galet najs. Det dumma var att jag vaknade vid 15 tiden så jag han inte sola. Men jag har iallafall gått till Gross och njutit av värmen och den smälta snön. Snart är allt borta! I övriga Sverige försvann säkert all snö för längesedan och ni steker säkert i 20 graders värme. haha men inte här. Men snart kommer vi.!
.
Somsagt så har jag varit på Gross. Köpte det gamla vanliga kan man säga, men mest gick jag dit för att få vara ute. Jag har fortfarande inte blivit riktigt frisk så jag vågar inte ta någon större promenad. Måste se till att vara felfri innan jag fyller år samt Frankrike resan. "längtaaaar"
.
Idag måste jag skriva ett CV.... igen... Ska till min gulliga Jobbcoach imorgon och hon ville att jag ska ha gjort det.. Så jag får kämpa ihop något. CVn är jag väldigt usel på. Att prata gott om sig själv har många välidgt svårt för, jag är en av dem.

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Hej Markus! :) Vänligen kika in på din mail snarast.

2011-04-11 @ 20:50:32
URL: http://www.detvarmindag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0