Jahapp

God kväll medborgare. Plåtade lite idag och tänkte lägga upp, men jag är inte alls sugen.. Känner mig lite halvdeprimerad av någon anledning och energin är helt borta. Men bilderna var ingen höjdare endå. Tänkte bara visa hur skitit det ser ut från min veranda. Mörk snö, slask och cigarettfimpar. Men ni slipper det idag.!
.
Så vad ska jag göra nuda? Förutom att jag håller på att bli galen på min mobil vars batteri laddas ut på 15 timmar så.. inget. Har nyss sett på den relativt nya Serien Stockholm - båstad. Jag tror man kan kalla det en serie. En serie i 3 delar. Bra skit men många bra svenska skådespelare. Bl.a min stora förebild; Per Morberg. Skulle kunna skriva en galet stor lista över saker som jag beundrar hos han. Men det skiter jag i. Inte alls pigg.
.
Jag lär väl ligga och ruttna framför någon film, eftersom det knappt visas något bra på TVn idag. Det är lite synd eftersom jag vaknade så pass sent idag att jag nog kommer bli vaken ett tag.
.
Sedan imorgon ska jag till Morfar och vara lite sällskap åt honom.
Måste också passa på nu att jag ska påminna mig själv, att jag ska påminna Linnea om att hon ska boka fotostudion åt mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0