Vårkänslor och ny tröja

God dag medborgare. Idag har det varit en väldigt fin dag. Jag har varit på stan och haft möte med min jobbcoach. Hon var väldigt trevlig och snäll.
Var tvungen att svänga in på "Affären" och köpa mig en Cheap Monday tröja (Just Cheap) lite sisådär lagom till våren samt sommaren.
Sedan har jag suttit på torget med Anna, Jacob och Kim och solat. Dödligt skönt var det. Man fick riktiga vårvibbar, äntligen kommer våren till Sundsvall. En glad labrador-valp kom fram till mig också och ville bli klappad, mysigt.
Vi valde att gå hem sedan, och Anna klagade på fotvärk, så vi fick svänga in i hennes hydda så hon fick pyssla om sigsjälv med skavsårsplåster.
Såg också årets (för mig) första tussilagor
¨

Kommentarer
Postat av: Sofia

Snygg tröja och fina bilder

2011-04-06 @ 20:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0