Vårmässan...

Var på vårmässan idag i min ensamhet i hopp om att hitta snygga och coola saker. Enormt besviken vart jag. Det var inte alls lika underhållande som det brukar vara. Dock till min räddning så såg jag Dario som stod i ståndet för "Affären" där han stod, snygg som vanligt, med sitt glada leende där han sålde Cheapmonday kläder. En riktigt fin människa dendär Dario. Vi lär ju gifta oss, om inte annat! haha.
.
När jag var påväg hem och gick längst min gata såg jag ett ansikte jag inte sett på länge i verkligheten utan mer i tidningarna. Min vän Pontus Engblom. Fotbolls killen. Det var galet längesedan jag såg han och det var superroligt att pratas vid lite. Har var dock lite stressad för han skulle till Finland och lira boll. Kul att det går bra för en del folk.! Vi är stolta över dig min vän.
.
Jaa, det var väl det mest intressanta jag har att komma med för stunden. Nu ska jag skriva ett nytt CV för några utvalda affär jag är intresserad av. Ska även kolla runt lite angående personlig assistent och ec lite volontärarbete.
Tjao så länge!
.
Bild från google

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0