Alldeles lagom

Har varit på någon mässa i tonhallen via arbetsförmedlingen då vi var på jakt efter en jobbcoach. Det fanns många olika stånd med folk som drog in en och preppade en varför man skulle välja dem. Efter mycket om och men samt många skägggnuggningar kom jag fram till ett bra val. Blir kanon det!
Sedan har jag och Anna varit och fikat lite på Barista. Mysigt pysigt.
Sen har jag varit runt lite på stan i jakt efter en snygg kostym eller kavaj endast pga min kära kusin Daniel ska gifta sig.Hurra hurra. Så jag har jämfört lite material samt olika prisklasser. Vi får se vad det blir. Det kommer nog bli hur snyggt som helst.
Har för övrigt stått ute vid den gamle grillen och fräst lite Karré. Hur gott somhelst.!
.
Jag mår ganska bra förövrigt, det har varit en lagom dag. Dessvärre är jag sämre i halsen + att pollen börja dra över mig vilket inte gör det bättre. Så ingen löpträning idag tyvär. Så istället ska jag kompensera upp det genom att ligga i sängen och se på lustiga serier.
.
Jag hoppas ni har en lika lagom dag som jag, om inte bättre!
Farväl medborgare.. för stunden!
.

Kommentarer
Postat av: Andréaa

Vill du bli veckans blogg? Var med och tävla! Skriv i det här inlägget: http://andreacarolina.blogg.se/2011/march/ny-kategori-tavling.html



Du kan bli veckans blogg!

2011-03-30 @ 21:10:17
URL: http://andreacarolina.blogg.se/
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Ja! Cheap Monday's senaste kollektion och plagg är heeeelt fantastiska! :D

2011-03-30 @ 23:31:54
URL: http://www.detvarmindag.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0