Kom och köp!

God eftermiddag medborgare. Hoppas ni mår bra denna fredag kväll. Jag hoppas ni mår bra och ska utnyttja fredagen maximalt. Själv ska jag vara med min fina vän Ozzy. Några bestämda planer har vi väl inte direkt men det lär bli som det brukar bli. Zombies och dålig humor. Kommer bli Awesome.
.
Appropå ingenting. Tack för era fina komentarer då jag visade några av mina vinteroutfits, dessvärre kunde jag inte svara på alla eftersom många inte hade någon hemsida eller dyligt att svara till. Så jag tackar här. Många verkade uppskatta denna höst jacka kan man säga. Den köpte jag förra hösten på Carlings för 1200. Jag använder den knappt tyvär. Det är lite synd eftersom jag har hört att den inte görs nå mera. Så om det är någon som är sugen på den kan den gärna få köpa den utav mig för en femhundring.
Ha det bra iallafall!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken storlek är det på jackan?:)

2011-03-05 @ 21:04:14
Postat av: Hampus

Var, när, hur?

2011-03-06 @ 21:52:21
Postat av: felicia

förjävla snygga bilder mannen

diggar din nya hairstyle asmkt^^

2011-03-07 @ 15:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0