Magsjukan tar över. Livet är slut

Nä jag vet inte, kan knappt skriva. Mår så sjukt jäkla dåligt. Jag tror aldrig jag har mått så dåligt som jag mådde igår. Hu geda mig. Jag skulle dygna och allt var som det brukade vara tills klockan slog 03-04 något. Som om någon lagt en förbanelse över mig. Magsjukan slog till direkt. Jág sa att man borde döda mig.
"btw känsliga läsare varnas"
Om man tänkter att man slår på en kran med vatten, ungefär så funkade min hals. Fast med En kyckling gryta istället för vatten som kom ut. Och det var inte bara den öppningen som det forsade elakheter ifrån...
.
En gång under natten sprang jag in på toa och ja, gjorde min grej. Dock det jobbiga va att jag inte kunde hålla imop det som skulle komma upp genom halsen heller. Så jag spydde ner hela badrummet. Sedan när man tänkte att det inte kan bli så mycket värre än så så insåg jag att jag knappt kunde stgäda efter mig. Var i en helt annan värld. Ondskans värld. Det gjorde det inte heller att det var pasta som kom ut, som såg ut som fina likmaskar krypandes på kakelgolvet. YUM
.
Jag la mig i soffan, Anna sov i mitt rum men vaknade när jag låg och gnydde, tårar rann. Hon tröstade mig. Det var fint. somnade in förns 8 den dagen.
Nu har jag dock vaknat, halv 11 och jag mår fortfarande piss och elände, Jag finner dock livslust men det är inte långt ifrån slutet. Känns som världens värsta bakfylla. Ååh vad det är synd om mig.. Nej egentligen inte eftersom det är många som har magsjuka nu. Men det är ett helvete och jag tycker synd om alla som har det..
.
Det mest frustrerande igår var att jag inte ens kunde ta en klunk vatten, 2 minuter senare bubblade magen och vätska kom ut ur både det ena och det andra. Omg ni ska inte se min sopkorg. hahaha vad trevligt allt låter.
.
Nåväl, nu försöker jag lägga detta bakom mig och jag njuter eftersom jag kan dricka igen. Cuba cola! Så jag ska lägga mig och se på TV nu.
.
Puss och kram och ha en bättre dag än jag!

Kommentarer
Postat av: Anna

awh, du var så ynklig! kände mig helt hjälplös, sjukt jobbigt >.< haha <3

2011-03-10 @ 21:46:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0