Skönare dag får man leta efter!

Hej där medborgare. Underbar dag idag måste jag säga, liksom gårdagen.
Igår fikade jag med Anna Tjernberg. Riktigt mysigt, ny vän kanske? hoho. Vi satt i gräset under solen och njöt med sallad och cider.
.
Denna dag har jag varit och fikat med Joachim, underbar man dendär jocke!. Snackade skit och la upp våra skitiga fötter på bordet på barista och bara var. Sedan har jag nu varit på Skvadern och sett 3ornas teater föreställning samt bildarnas vernissage (stavning?). Underbart måste jag säga! Agerandet, sången, bilderna, allt! Riktigt duktigt. Ni kan alla vara stolta över ersjälva och jag håller just nu på att föra över bilder till min andra dator, (där photoshop funkar). Lägger upp lite bilder från dagen samt tidigare dagar.
-
Hoppas ni har haft en lika skön och solig dag som jag. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Bra, lägg upp bilder från treornas föreställning:)

2011-05-19 @ 23:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0