Testa någonting nytt!

 

Goddagens medborgare över Svea rikes land. Jag har varit superseg idag med så jag har inte orkat gjort någonting. Ingen fantasi och ambiton heller för den delen. Väldigt tråkigt. Då kom jag på en liten grej som kanske kan få min hjärna att börja snurra igen och som ni läsare också kanske finner underhållande.

.

Jag hade tänkte köra en egenkomponerad grej som jag vill kalla "utmaning" , På test. om det visar sig vara roligt så kanske det kan bli en gång i veckan.

Det går ut på att ni läsare skriver en komentar med 2 ord. det första ordet kan vara Material, färger eller känslor. Det andra ordet ska vara en karaktär, en Serie/film eller en stil.  Sedan Väljer jag ut en av komentarerna och gör min egna tolkning av det hela.. Exempel:

Gul - Johnny depp

Full - harry potter

Jeans - uppdressad

Stickad - Preppy

.

osv osv. Låt fantasin flöda och jag hoppas jag får lite respons på detta. : )


Kommentarer
Postat av: august

Mörkt - Gudfadern

2011-10-23 @ 16:14:59
URL: http://aphoto.blogg.se/
Postat av: Stina

Rosa - Chuck Bass

2011-10-23 @ 16:50:19
Postat av: Anonym

Modern Charlie Chaplin vill jag se : D

2011-10-23 @ 18:44:47
Postat av: Anonym

Galenskap - Ernst Kirchsteiger

2011-10-24 @ 01:40:53
Postat av: Emma

Grön - Jennifer Lopez

2011-10-26 @ 23:03:48
Postat av: Anonym

Eufori - Kakmonstret.

2011-11-07 @ 20:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0