Idag fyller jag 20 år!

Woho, idag hände det, mot alla odds. Jag blev 20 år. Det känns bra. Idag vart det även en skön dag och jag hade tänkt att med hjälp av några få ord och några bilder, berätta vad jag sysslade med denna 20 års dag.
.
Det började med att jag och Anna stack ner på stan. Förutom några ärenden så köpte vi Kinamat och satt på torget och solade.
.
Några duvor hälsade på brevid oss och kalasade på en Choklad kaka.
.
Anna tog över kameran när jag satt och väntade på ett intyg.
.
.
Sedan vart det den klassiska 20 års sysslan. Gå till alkohol affären och köpa flytande gift.
1 Bells Whisky
1 Captain Morgan Rom
4 Red Stripe öl
12 Elk Brew
Tror det gick på ca 700kr.
.
Sedan efter stan stack vi till Birsta. Jag har fasen inte den klassiska Cheap Monday T-shirten, så när jag såg den på "Palt" var jag bara tvungen att köpa en present till mig själv. Looove it.
.
.
Sedan vart jag sjukt sugen på tacos så det gjorde vi. Efter det vart det till att sitta ute på Verandan med en 6a whisky samt en fin cigarr. Perfekt avslut på en härlig dag.

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Ja, de är verkligen sjukt snygga! :D Jag är supernöjd, så såfort du har pengar, KÖP! :D Grattis på födelsedagen Markus! Har du fått jackan idag? Vet att den är påväg i alla fall. :)

2011-04-14 @ 21:33:53
URL: http://www.detvarmindag.se
Postat av: MODEMARTIN

Tackar!



Härliga bilder :D

2011-04-14 @ 21:53:49
URL: http://www.modemartin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0