Bloggen, återuppståndelsen

Hej och återigen välkomna medresenärer, och låt mig presentera att bloggen har återuppstått. Nu har suget efter att blogga varit så högt att nu jäklar. Nu kör vi på allvar. Själv tycker jag att det kommer bli skoj att få börja igen och få lite av någon rutin eller vad man ska kalla det. Jag kommer försöka blogga minst 2 gånger om dagen, med så mycket bilder som jag bara orkar.
.
Som ni nog har förstått genom att läsa Headern så kommer jag skriva mycket om mode, egna åsikter, lite outfits och lite tips om jag har tur. Sedan en massa bilder som jag då har plåtat på diverse materiella ting.
.
Jag hoppas att du tycker om min blogg och att du fortsätter läsa den, samt skriver kommentarer om du har några synpunkter. Tack på förhand.!
.
Slänger upp Outfiten jag hade idag då jag gick lite emot army modet. Kanske inte på designen utan mer färgvis. Army modet kommer ju somsagt bli ett av vårens hetaste, Awesome!
.
Inatt ska jag se Oscarsgalan som börjar vid 11 och slutar vid 6 på morgonen om jag inte minns helt fel. Men jag och Anna har bunkrat upp oss med chips och läsk. Gonna be legend.......
.
Stickad tröja - Cheap Monday
Chinos - Blueprint
Mössa - H&M
Skärp - Bläck
skor - Vagabond

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0