Bättre!

Fortfarande magsjuk men har blivit betydligt bättre. Dock har jag inte ätit på 2 dygn tror jag och jag planerar att inte äta på ett tag heller. Kommer nog ta lång tid innan jag kan äta kyckling igen. haha.
Klockan är snart 21:30 och jag vaknade för 30 minuter sedan. Lär bli vaken hela natten om inte annat. Det gör mig ingenting så länge det finns någonting bra på TV. Håller just nu att se på Joey säsong 1. Hoho.
.
Vet inte vad jag ska skriva just nu, har varken insperation eller ork till någonting nu. Jag tror att jag kommer att må betydligt bättre imorgon. Kanske man till och med vågar säga att jag blir frisk?. Skulle vara awesome.
Nu ska sätta mig ute och ta mig lite frisk luft.
Tjao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0