Blått, denim och hat för Foppatofflan

Igår var jag på stan med Jocke och fikade med han, alltid lika trevligt att vara med Joachim. Fin kille! Hans katt var förövrigt kär i mina skosnören...
Kände för att vara blå idag så drog på mig blåa Cheapmonday Jeans och en blå Denim skjorta av Cheapmonday också. Av en ren slump fick jag på mig blåa strumpor i olika blåskalor.
.
Juste, glömde att nämna att när jag satt på morgonen som jag brukar göra och ta min morgon cigg, så tog jag på mig ett par tofflor. Men inte bara vilka tofflor somhelst. Nej utan en toffla som jag alltid har avskytt. Foppa tofflan. De måste nog vara en toffla av fulaste slag. Min avsky för dem har alltid funnits och såklart så har vi ett par. Inte bara ett bara vanliga fula i en färg, nej vi har ett par som är vita med rosa blommor på......
När jag skulle ut och ta min morgon luft så drog jag mot min vilja på mig dom och jag upptäckte att de är de skönaste tofflorna jag har provat på..... Min avsky har växt..
.
Jag ser allmänt orkadad ut vilket stämmer. Men inte för att jag inte orkar raka mig utan för att jag ska spara ut lite och se vad som händer

Kommentarer
Postat av: Nilla

Stilig kille!

2011-03-16 @ 22:01:02
URL: http://nillananic.blogg.se/
Postat av: Nilla

Sv: haha visst är han? :D

2011-03-17 @ 18:14:22
URL: http://nillananic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0