Feast II

Har blivit sämre i min sjuka. jag vet inte vad jag har riktigt så jag säger bara sjuka. Det kan nog vara förkylning, halsfluss samt lite pollen. Vem vet.
Såg i Tv tablån att Feast II ska visas inatt vid  midnatt. Vad skojj. Det var längesedan jag såg de filmerna och jag förösker komma på ett ord som passar in på dem..... Roande.
Eftersom jag sak se 2an inatt så håller jag på att fixa 1an nu eftersom det var längesedan jag såg den. 2005 om jag inte minns helt fel, då den kom ut.
.
Så om ni inte har något annat för er Se den! Canal + first.

Kommentarer
Postat av: Linnea tihih

Sv; tihihi tack så mkt och dsm! Eller alltså inte i ditt blonda hår haha men du fattar poängen ;*

2011-04-02 @ 07:48:58
URL: http://ilivemylifeblack.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0