Hade tråkigt så såg några Zombie rullar

Film 1. Survival of the dead.
Var en lite speciell zombie film enligt mig och var ganska tråkigt. Inte speciellt mycket gore och fight som man vill se.. För att vara från 2010 så såg den väldigt B ut också.. Inte precis en film man missar om man säger så.
.

Film 2: Doghouse.
Var inte heller någon höjdare. Lite kul var det med en lite annorlundare vinkling i det hela eftersom alla zombiefilmer ofta blir likadan. Denna film var lite komisk också då ett gäng killar sticker till en obebodd by där det tydligen kryllar av zombies. Dock bara kvinnliga eftersom de är de enda som kan bli smittade...?
Dålig film, lite humor dock.
.

Film 3: Devil's Playground
Ganska typisk zombiefilm men var den bästa av dessa 3 som jag såg. Bra skådespel och effekter. Sminkningen var supersnygg fast det kunde ha varit mer blod, som vanligt. Parkour zombies attack!
.

Kommentarer
Postat av: Ossian marsvin

LoL, doghouse var ju askul, skön brittisk dialekt. Oj, vänta, jag var jättetrött när jag såg den...natthumor :-D

2011-03-11 @ 01:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0