Konsten att göra saker

Godkväll medborgare.
Vaknade ganska sent idag och har inte riktigt återhämtat mif ifrån sjukan. Men det blir bättre.
Ikväll ska jag äta kycklingspett och vårrullar vilket jag ser fram emot. Något som jag inte ser fram emot lika mycket är att jag måste städa mitt rum samt skriva nytt CV/Personligt brev. Det är väl så min kväll/natt kommer att se ut.
.
Imorgon Fredag ska jag på Coachmöte vilket är anledningen till varför jag ska skriva ett CV/PB. Sedan blir det systemet och inhandla lite godsaker till på lördag (Jockes födelsedagsfest). Sedan ska jag träffa en gammal klasskompis som ska få låna min förra kamera och ha den över helgen. Är hon nöjd och gillar den kommer hon att köpa den. Vi håller tummarna båda två. Behöver pengar.
.
Det finns så mycket jag behöver köpa (tycker jag). Bland annat en ny telefon. Iphone är väldigt tilltalande. Sedan behöver jag en ny dator. Det har jag behövt väldigt länge men nu när inte Sims funkar så måste jag göra någonting åt det. hahaha. Massa andra grejer står på min lista över "saker som behöver införskaffas" också..
.
Sedan behöver jag ju såklart ett jobb.... Det är väl det viktigaste nu. Annars blir det svårt att köpa det ovanstående.
Jag kom inte in på fotoskolan i kalmar, vilket jag var ganska säker på att jag inte skulle göra för jag verkligen hatade bilderna jag använde som ansökningsbilder... Men men, what to do. Kanske för extra knäck som Personlig assistent nu, sedan ska jag söka en skola som lär en att bli färdig utbildad Personlig assistent. Den är på 35 veckor och verkar Suuuuper bra. Det enda negativa är att den är i Skellefte.. Jag vill neråt i Sverige. Men 35 veckor kan jag offra för att bli färdigutbildad Personlig Assistent..
.
Nu måste jag fortsätta Städa... Ciao!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Sök till någon annan fotoskola med bilder du är nöjd med?

2011-05-05 @ 18:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0