VA VAKEN!

Medborgare, goddag!. Tycker att det är lite trist att jag inte har plåtat något som jag sedan delat med mig till er på bloggen. Dock så har det blivit så att min dygnsrytm är helt katastrofal. Jag somnar vid 6-8 tiden på morgnen och vaknar vid 17-18 tiden. Som idag. Och när man har en sådan dum sovvana så är det så att det alltid är mörkt ute. Och sedan när man somnar så håller solen på att gå upp. Så jag har inga roliga bilder att dela med mig av..
.
Men nu (förhoppningsvis) kommer det att bli bättre tider.
.
För inatt ska jag sitta och i princip inte göra någonting alls. Bara vara tjock framför filmer och serier för att sedan vid 10 tiden på morgonen. Gå på stan, shoppa skor och fota! Det är min plan. Nu får vi se om jag lyckas bara.. Håller tummarna på det. Vi hörs senare! (hoppas jag)

Kommentarer
Postat av: Jakob Andersson

Svar: Tack snälla! :) Kan inte annat än att hålla med faktiskt haha. Ja, det står i inlägget! ;) Den kommer i alla fall från Cubus.

2011-11-07 @ 17:04:36
URL: http://blogg.veckorevyn.com/detvarmindag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0