Modekväll & krogshow med Linda Bengtzing

Medborgare, Goddag!. Idag är jag sur. Fick reda på att det har knasat sig med min lön, så jag kommer inte få den förrän om en vecka... Rolig halloween......
.
Nåväl. På impuls igår. 5 minuter innan det började köpte jag biljetter till en modekvälll, med massa tips inför vintern, sedan vart det god mat till tonerna av Linda bengtzing. Urmysig kväll måste jag säga. Modemagasinet LOOK Sundsvall kom också och plåtade mig och Anna. Jag hade såklart oturen att min hårspray tog slut samma dag så mitt hår hade massa mousse vilket inte gillades. Det så bara fett och fult ut. Men men, Awesome kväll var det!
.
Gillar att det ser ut som jag gör Tummen upp då jag håller i min kameraväska....

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag har startat om min blogg :)



Vad gör du?



Kram

2011-10-28 @ 15:47:18
URL: http://magiskaminnen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0